دیجی آکادمی

رسانه اخبار دنیای اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی

دیجی آکادمی

رسانه اخبار دنیای اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی

در این رسانه هر خبر برتری که در اینترنت باشد را برای شما منتشر میکنیم و در تمامی حوزه های سلامتی و غذا، تکنولوژی، صنعت، زندگی روزمره و ....

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چگونه به این فکر افتادیم که همه چیز در مورد محتوای خوب است؟
این فشار احتمالاً از سال 2011 زمانی آغاز شد که گوگل یک به روزرسانی الگوریتم پاندا را ارائه داد که کیفیت را بهبود بخشید و با پر کردن کلمات کلیدی روبرو شد.

سال بعد ، Google نمودار دانش و نحوه مدیریت جستجوهای مربوط به افراد ، مکان ها ، هنرها و موارد دیگر را معرفی کرد.

این آشکار می شود که Google می تواند موضوعات ، مفاهیم و اهداف بیشتری را از محتوای خارج از عبارات کلیدی جمع کند. در آن زمان ، آمیت سنگال ، معاون ارشد مهندسی گوگل ، نوشت که نمودار شناختی یک مدل هوشمندانه است که "موجودات دنیای واقعی و روابط آنها با یکدیگر را بررسی می کند: اشیا، ، نه رشته ها".

گوگل بخشی از توان فنی خود را آشکار کرد و الگوریتم مرغ مگس خوار را در سال 2013 راه اندازی کرد. یک جنبه اصلی مربوط به مدیریت جستجوی صوتی طولانی مدت ، اغلب مکالمه ای بود. غالباً ، Hummingbird بار دیگر تأکید کرده است که Google تا چه اندازه روی معنی یا هدف سeriesالات ، نه فقط یک عبارت لفظی متمرکز است.

در سال 2015 ، گوگل RankBrain را معرفی کرد ، الگوریتمی مبتنی بر یادگیری ماشین که معنای جستجوها را بر اساس سوالات گذشته و هدف محقق بررسی می کند. اکنون شرکت ها می توانند از نظر کلمات کلیدی که در صفحه آنها ذکر نشده است ، در Google رتبه بندی کنند. SEMrush در مطالعه 2017 Ranking Factors 2.0 خود دریافت که 18٪ وب سایت هایی که رتبه بندی خوبی دارند از کلمات کلیدی در محتوای خود برخوردار نیستند.

حتی امروز ، گوگل به طور مکرر تأکید می کند که محتوا باید با کیفیت ، مفید و مرتبط باشد. این اولویت در رهنمودهای ارزیابی کیفیت تحقیق توضیح داده شده است.

پس این کیفیت را از کجا می گذارد؟ گوگل ادعا می کند که مهم است ، اما حتی متن اصلی نیز می تواند رتبه خوبی داشته باشد. و متن های استثنایی بنویسید؟ خوب ، این هیچ چیزی را تضمین نمی کند. یافتن مجوز رایگان برای رتبه بندی The Land of Top Google دشوار است.

به دلایل زیادی از جمله معیارهای نام تجاری و پیام رسانی موثر ، کیفیت باید در اولویت باشد. همچنین می تواند به اشتراک گذاری ، زمان سپری شده و بک لینک های کسب شده کمک کند ، که می تواند بر رتبه بندی تأثیر بگذارد.

اما کیفیت تنها راه حل نیست که در این پنج سناریوی مشترک نشان داده شده است:

مقاله ای با کیفیت بالا و بدون بالاترین رتبه بندی
صفحات متوسط ​​در 10 صفحه برتر است
کیفیت صفحه به خوبی رتبه بندی شده است
کیفیت وب سایت همراه با تصور غلط از نظر بازدید و موتور جستجو
محتوای بدون الهام با مارک با رتبه های بالا
بیایید کشف کنیم

1. کیفیت مواد بدون بالاترین رتبه بندی
در سال 2019 ، Allstate برنده جایزه بهترین بازاریابی محتوا برای وبلاگ کسب و کار شد. با داشتن یک وبلاگ کاملاً خوب و پر از محتوای مفید ، جای تعجب نیست که این شرکت این افتخار را کسب کرده است. متأسفانه ، با وجود ترافیکی که وبلاگ ارائه می دهد ، مطالب گاهی اوقات برای چندین عبارت کلیدی مانند این پست رتبه خوبی ندارند: نکاتی برای نگهداری پمپ آکواریوم.

این مقاله Allstate می تواند با برخی بررسی های SEO در مورد مواردی مانند عنوان صفحه و سرصفحه مطالب ، رتبه های بالاتری کسب کند. مطمئناً ، در رتبه 1 در بررسی آکواریوم پمپ قرار دارد ، اما این عبارت فقط به طور متوسط ​​110 جستجو ماهانه دارد. در مورد "نگهداری پمپ فاضلاب" چطور؟ این مقاله فقط برای این عبارت در رتبه 11 قرار دارد که به طور متوسط ​​1300 بار در ماه جستجو می شود - تقریبا 12 برابر بیشتر از "بررسی پمپ مخزن".

من می خواهم عنوان "نکاتی درباره نگهداری پمپ آکواریوم" را به "نکاتی درباره نگهداری پمپ آکواریوم" تغییر دهم. عنوان صفحه را می توان از "نکات نگهداری پمپ آکواریوم | وبلاگ Allstate" به سادگی برای "نکات نگهداری پمپ آکواریوم" به روز کرد. من عنوان این صفحه را نیز آزمایش می کنم: "نکات مربوط به نگهداری و بازرسی برای پمپ مخزن".

بله ، این بررسی ها می توانند در جستجوی کمی برای "بررسی پمپ مخزن" بر این رتبه شماره 1 تأثیر بگذارند ، اما روش های مختلف ممکن است منجر به رتبه بندی کلی و بازدید بیشتر سایت شود. چرا به اولین نسخه از مطالب بسنده می کنیم؟ نتایج را ویرایش و آزمایش کنید.
اگرچه خوب نوشته شده است ، اما کلمه "هتل" موجود نیست. برای چیدمان خوب ، استفاده از کلمات کلیدی در متن تصویری مفید است. Google می تواند اصل آنچه را که شما منتقل می کنید کشف کند حتی اگر همیشه با یک عبارت کامل به عنوان کلمه کلیدی کار نکنید. سایر گروههای محتوایی را می توان برای کمک به رتبه بندی عبارات کلیدی بیشتر ، به ویژه گروههایی که به "منطقه گازسوز" ، "هتل" و "هتلها" کمک می کنند ، گسترش و بهبود بخشید.

حیف است که "San Diego" را در عنوان صفحه تکرار کنید: "Boutique Hotel near Gaslamp Quarter San Diego | Andaz San Diego". کلمات تکراری عنوان صفحه را سبک می کنند ، بار می آورند و از آن می کاهند.

مانند هر وب سایت ، آزمایشات بیشتر می تواند انجام شود. "بوتیک" ممکن است به ترتیب کمک نکند. عنوان یک صفحه جدید می تواند این باشد: "هتل های نزدیک محله گاسلامپ: آنداز سن دیگو".

  • لورنزو دیباالا
  • ۰
  • ۰

چهار بزرگ - گوگل ، اپل ، فیس بوک و آمازون یا عمدتا به عنوان GAFA شناخته می شوند - توسط کنگره ایالات متحده ، چهار سوارکار دنیای فناوری ، در مورد موارد ضد انحصار مورد سال قرار گرفته است. ما از پس زمینه دلیل چرایی این امر صرف نظر می کنیم زیرا شما می توانید پس از خواندن این مقاله ، آن را در گوگل انجام دهید.

اگرچه این دادرسی به هیچ اقدام سیاسی یا نظارتی در آمریکا منجر نخواهد شد ، اما قطعاً آگاهی و فشار بر افراد مناسب در نهادهای نظارتی مانند کمیسیون تجارت فدرال و وزارت دادگستری برای بررسی جامع تصمیمات آینده را افزایش می دهد.

من فکر می کنم این یک گفتگوی اجتناب ناپذیر دشوار است که هر دولتی ، و شاید بیشتر از آن در هر کشور دیگری ، جایی که این غول های فناوری در آنجا کار می کنند و درآمد آنها را تخلیه می کنند ، است.

به نظر می رسد از فشارهای مشابه این بحث ، دولت استرالیا قصد دارد فیس بوک و گوگل را وادار کند که به طور مداوم دست خود را در ظرف کوکی رسانه های محلی بگذارند ، کاری که از همیشه برای همیشه یک کار ناعادلانه به نظر می رسید.

کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا (ACCC) پیش نویس یک وبلاگ را برای رسیدگی به این مسئله "عدم توازن شدید در قدرت چانه زنی بین شرکت های خبری استرالیایی ، گوگل و فیس بوک" در یک تصمیم مهم برای محافظت از ارزش روزنامه نگاری محلی و اکوسیستم رسانه منتشر کرده است.

... آنها فقط 6٪ هزینه را به تبلیغ دهندگان پرداخت می کنند و تبلیغ کنندگان چاره ای جز ادامه هزینه با آنها ندارند. واقعاً زمان آن فرا رسیده است که MCMC موضع فعالانه ای را برای بازجویی از غول های دیجیتال در سرزمین ما نیز اتخاذ کند ...

بدیهی است که این امر بدون اعتراض دو غول فناوری که دولت را تبعیض آمیز و ناعادلانه خوانده اند ، حاصل نمی شود. اما به طور جدی ، انصاف چیست؟

هنگامی که دولت مالزی در تلاش برای "تساوی" رقابت ، 6 درصد مالیات دیجیتال به سیستم عامل های دیجیتال متعلق به خارج از کشور تحمیل کرد ، حتی برای Google و Facebook در مالزی تأثیر کمی ایجاد نکرد. آنها فقط 6٪ هزینه را به تبلیغ دهندگان پرداخت می کنند و تبلیغ کنندگان چاره ای جز ادامه هزینه با آنها ندارند.

واقعاً زمان آن فرا رسیده است که MCMC موضع فعالانه ای را برای بازجویی از غول های دیجیتال در سرزمین ما نیز اتخاذ کند. من تقریباً ناله هایی از مبلغین دیجیتالی که نظریه پردازان طرفدار داروین نیز هستند می شنوم.

اگر شما یک شرکت رسانه ای توسعه نیافته هستید ، پس جایی در این دنیا ندارید. اگر شما یک تاجر فروتن هستید و نمی توانید از 30٪ حاشیه درج شده در برنامه ها صرف نظر کنید ، پس ارزش تجارت را ندارید.

این بزرگترین معضل اخلاقی جهان است و به نظر می رسد همه به یک دیدگاه احتیاج دارند. اگر مدیرعامل باشید ، بیشترین رشد ، حداکثر درآمد ، حداکثر بازده را می خواهید ، بالاترین بالقوه کشنده را می خواهید و دنیا را تسخیر می کنید.

GAFA مانند یک اسب مسابقه ای با پلک زدن است.

آنها قرار نیست از هیچ چیز منحرف شوند و همه اینها مربوط به رشد است.

از Grab بپرسید ، از Lazada بپرسید ، از Boost بپرسید ، از هر شرکت فناوری بخواهید و آنها همین را به شما می گویند.

اگر یک بشارت دهنده دیجیتال بودید ، با الگوی دست و پاگیر و خلاق رسانه ای که فکر می کنید لیاقت مردن را دارند ، همدردی نمی کردید.

فکر می کنید کمک به آنها ، حتی به هر طریق ساده ، نوآوری را خفه می کند. اگر آنها خودشان رشد نکرده بودند ، چرا باید به آنها کمک کرد؟

با این حال ، اگر روزنامه نگار باشید و نسبت به کاری که انجام می دهید علاقه مند باشید ، از اقدامات ناعادلانه و محیطی که این غول های دیجیتال نشان می دهند پشیمان خواهید شد.

و تعجب خواهید کرد که یک ملت بدون مطبوعات خوب و صادقانه چیست.

و اگر یک سیاست گذار هستید ، می خواهید از بازار و مردم محافظت کنید اما بدون خفه کردن رشد زودرس و این به وضوح تاریخی است که به صورت روزانه ساخته می شود - هیچ قانون قانونی ، قانون اساسی ، هیچ راهنما وجود ندارد که شما را راهنمایی کند زیرا از این پس ، هر بار اولین بار خواهد بود اینجوری شده

... آنها می خواهند شما را بخرند تا شما را نابود کنند یا رشد خود را تقویت کنند. این با هیچ چیز شروع نشد اما شما می توانید یک شبه میلیاردر شوید ...

و اگر شما یک استارت آپ تازه کار هستید ، سیستم عامل آنها موج می زند و تهدیدهای قابل توجهی را برای غول های فناوری که شما را می خواهند تهدید می کند. آنها می خواهند شما را بخرند تا شما را نابود کنند یا رشد خود را تقویت کنند.

این کار با هیچ چیز شروع نشد اما شما می توانید یک شبه میلیاردر شوید. این مانند یک مورد خطرناک دوریان رانتوه در سطح یک طوفان است.

این تقریباً هدف هر راه اندازی است: لیست یا خرید.

  • لورنزو دیباالا
  • ۰
  • ۰

اعتراضات گسترده در بلاروس علیه دیکتاتوری الکساندر لوکاشنکو در واقعیت پس از انتخابات جعلی 9 اوت ، از دیدگاه فناوری سزاوار تحلیل است: علی رغم تلاش های مکرر دولت برای کنترل اینترنت ، از یک ابزار به ویژه تلگرام هنوز در مقیاس وسیع استفاده می شود. این وسیع است و با تمام اهداف و اهداف ، به وسیله ای برای هماهنگی بیشتر تظاهرات تبدیل شده است.

Telegram ابزاری برای پیام رسانی فوری است که توسط پاول دوروف ایجاد شده و اغلب به اشتباه با روسیه در ارتباط است. دوروف در سال 1984 در سن پترزبورگ (روسیه) متولد شد و در واقع بنیانگذار مهمترین شبکه اجتماعی این کشور VK بود. با این حال ، VK در سال 2014 توسط یک مانور دولت روسیه با استفاده از Mail.Ru از او ربوده شد ، و دوروف ، به همراه برادر بزرگتر خود ، نیکولای ، تصمیم گرفت که خود را به طور دائم از روسیه اخراج کند و تابعیت سنت کیتس و نویس را از طریق کمک مالی ، ایجاد تلگرام به عنوان ابزاری انعطاف پذیر برای نظارت

روسیه از آوریل 2018 چندین بار سعی در مسدود کردن تلگرام داشت ، اما بدون موفقیت ، تا اینکه سرانجام در ژوئن 2020 انسداد آن رفع انسداد شد. فناوری استفاده شده از تلگرام برای ماندن در دسترس ، دارای دامنه است ، ارزش بررسی دارد: این اجازه می دهد تا برنامه ها به "جلو" متصل شوند ، این اتصال با استفاده از رمزگذاری https را به زیرساخت برنامه ساز واقعی هدایت می کند. همانطور که در روسیه اتفاق افتاد ، به شهروندان بلاروسی امکان ادامه استفاده از تلگرام را حتی در صورت مسدود شدن بسیاری از برنامه های دیگر توسط سانسورگران دولت داد.

نتیجه استفاده از این فناوری برای در دسترس نگه داشتن سرویس تلگرام در بلاروس این است که دولت نتوانسته است مانع از تشکیل اعتراضات قسمت بزرگی از مردم این کشور شود. مهمترین کانال ، NEXTA Live ، 1.3 میلیون مشترک دارد که یک چهارم کل جمعیت کشور است.

وقتی در آستانه انتخابات ، دولت لوکاشنکو مسدود کردن اینترنت را آغاز کرد ، معترضین مخالف از نظر فنی ، با استفاده از VPN مانند Psiphon یا Tachyon که اخیراً به دلیل اعتراضات در هنگ کنگ و ایران مشهور شد ، توانستند از این موانع عبور کنند ، اما تلگرام گزینه بسیار ساده تری است. هر کسی می تواند بلافاصله آن را نصب و استفاده کند. حدود 100000 نفر در این کشور در صنعت فن آوری مشغول به کار هستند که 6.4٪ از تولید ناخالص داخلی بلاروس را تولید می کند و بسیاری از آنها در حال ترغیب دیگران به استفاده از تلگرام و همچنین استفاده از رسانه های دیگر از جمله درایو های USB هستند تا از VPN استفاده کنند تا از سانسور دولت جلوگیری شود.
صرف نظر از نتیجه نهایی اعتراضات در بلاروس ، جایی که دیکتاتوری در حاشیه اتحادیه اروپا برای بیست و شش سال قدرت به قدرت رسیده است ، تلگرام مدلی را برای کپی برداری توسط فعالان بسیاری از کشورهای دیگر که به دنبال فرار از کنترل دولت هستند ، ارائه می دهد. طبق معمول ، دو جنبه وجود دارد: از یک طرف ، امکان جنبش های آزادی بخشی. از طرف دیگر ، امکان تبدیل شدن به مجرا برای هر چیزی ، همانطور که قبلاً در مورد قاچاق مواد مخدر اتفاق افتاده است. اما برای پاول دوروف ، که نتوانست کاری برای جلوگیری از دزدی شرکتی که وی تأسیس کرده توسط دوستان کرملین انجام دهد ، بار دیگر روشن است که انتقام بهترین غذای سرد است.

  • لورنزو دیباالا
  • ۰
  • ۰

لیست های به روز شده Sprout Social داده هایی را در فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و LinkedIn ارائه می دهند
Sprout Social اخیراً بر اساس فعالیت 25000 کاربر Sprout لیست بهترین زمان ارسال برای ارسال در فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و LinkedIn را به روز کرده است. داده ها بر اساس پلت فرم ، مشارکت کلی و صنعت تجزیه می شوند و مشابه تحقیقات در ژورنال بازاریابی AMA هستند.

در این گزارش ، Sprout Social اذعان دارد که استراتژی های موفق بازاریابی در سیستم عامل های بزرگ در ارتباط با برندهای منحصر به فرد خود ، در برندها متفاوت به نظر می رسند.

نویسنده این گزارش نوشت: "یک نام تجاری تجارت الکترونیکی ممکن است مشارکت اجتماعی را به دنبال الگوهای روزمره و فصلی تعامل خرید ببیند ، در حالی که یک شرکت فکر می کند در ابتدای روز کاری که خوانندگان به دنبال الهام هستند ، تعداد زیادی کلیک کلیک می کند." اما این داده ها بازاریابی را در مورد مشارکت در اختیار بازاریابان قرار می دهد که ممکن است آنها را هنگام توسعه و بهبود استراتژی های خود راهنمایی کند. این گزارش همچنین نشان می دهد که مارک ها از ViralPost استفاده می کنند ، ابزاری از Sprout Social که برای هدف قرار دادن زمان ارسال بهینه طراحی شده است.

تبلیغات

در اینجا توصیه های Sprout Social برای نام تجاری در هر سیستم عامل بر اساس مشارکت جهانی وجود دارد.

سایت شبکه اجتماعی فیس بوک
با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ، فیس بوک پرجمعیت ترین پلت فرم رسانه های اجتماعی است. این گزارش توصیه می کند مارک هایی که به دنبال برقراری ارتباط با مخاطبان فیس بوک خود هستند بر روی به اشتراک گذاشتن محتوایی که منجر به تعامل واقعی می شود متمرکز شوند ، زیرا الگوریتم فعلی بر دوستان ، خانواده و ارتباط معنادار تأکید دارد.

بهترین زمان برای ارسال در فیس بوک: چهارشنبه 11 صبح و 1 بعد از ظهر.
بهترین روز: چهارشنبه بهترین روز برای ارسال پیام به فیس بوک است.
ثابت ترین پست: روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر.
بدترین روز: یکشنبه در طول هفته کمترین میزان تعامل با فیس بوک را دارد.
کمتر درگیر: صبح زود و عصر ، قبل از 7 صبح و بعد از 5 بعد از ظهر. شما در روز کمترین میزان مشارکت را دارید.

اینستاگرام
اینستاگرام در حال افزایش است و اخیراً به 1 میلیارد کاربر فعال رسیده است. به گفته Sprout Social ، این پلتفرم یک تجربه اجتماعی را ارتقا می بخشد ، اما شامل ویژگی هایی می شود که به خرده فروشان فرصت تبلیغ کالاهای خود را می دهند. با افزودن Stories و قالب IG TV ، این پلتفرم فرصت ارتباط مارک ها با مصرف کنندگان از طریق محتوای ویدئویی را برای برندها فراهم می کند.

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام: چهارشنبه 11 صبح و جمعه 10-11 صبح.
بهترین روز: چهارشنبه بهترین روز برای ارسال در اینستاگرام است
ثابت ترین پست ها: سه شنبه تا جمعه ، ساعت 10 صبح تا 3 بعد از ظهر.
بدترین روز: یکشنبه کمترین میزان نامزدی را در اینستاگرام دریافت می کند
کمترین پست: اواخر شب و صبح زود از ساعت 11 شب تا 3 صبح اتفاق می افتد.

توییتر
Sprout Social می گوید ، روزانه بیش از 500 میلیون توییت ارسال می شود و توییتر این امکان را به مارک ها می دهد تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و خدمات مشتری را ارائه دهند. آنها همچنین می توانند با گوش دادن به توییتر ببینند چه موضوعاتی برای کاربران در یک زمان خاص جذاب هستند. این گزارش خاطر نشان می کند که ارسال در خارج از ساعات اوج مصرف می تواند برای مارک ها مشکل ساز شود ، زیرا توییتر محتوای مبتنی بر علاقه کاربر را به جای ترتیب زمانی اولویت می دهد.

بهترین زمان برای ارسال در توییتر: چهارشنبه 9 صبح و جمعه 9 صبح.
بهترین روزها: سه شنبه و چهارشنبه بهترین روزها برای ارسال در توییتر است.
ثابت ترین پست: دوشنبه تا جمعه 8 صبح تا 4 بعد از ظهر.
بدترین روز: شنبه کمترین تعامل را دارد.
کمترین پست: هر روز از ساعت 10 شب تا 4 صبح اتفاق می افتد.

لینک شده
بر اساس این گزارش ، LinkedIn افزایش قابل توجهی در مشارکت داشته و فرصت هایی را برای ایجاد هدایت در بازاریابی بین شرکتی فراهم می کند. Sprout Social داده هایی را که این صنعت خریداری می کند جدا نکرده است زیرا مخاطبان تخصصی تری را هدف قرار داده است.

بهترین زمان برای ارسال در LinkedIn: چهارشنبه 9-10 صبح و 12 شب.
بهترین روز: چهارشنبه.
ثابت ترین پست ها: سه شنبه تا جمعه از ساعت 8 صبح تا 2 بعد از ظهر.
کمترین تعامل: روزهای یکشنبه اتفاق می افتد و کمترین زمان ارسال پست هر روز از ساعت 9 شب است. تا ساعت 3 صبح

  • لورنزو دیباالا
  • ۰
  • ۰

آخرین شاخص اطمینان بازاریابان نشان می دهد که سازمان ها با همه گیری سازگار شده اند و از مرحله واکنش خارج شده اند
در اوایل آوریل ، AMA و Kantar حدود 600 بازاریاب را مورد بررسی قرار دادند تا بفهمند که آنها و سازمانهایشان چگونه به ویروس کرونا پاسخ می دهند. ما دریافتیم که سازمان های بازاریابی اقدامات مهمی در جهت محافظت از مشاغل و کارمندان خود انجام داده اند. بودجه ها کاهش یافته و فعالیت ها لغو یا به تعویق افتاده است. با این حال ، بسیاری از شرکت ها فقط اقدامات دفاعی را انجام می دادند. اکنون - سه ماه و نیم بعد - مطالعه جدید ما بینشی را در مورد نحوه واکنش بازاریابان و سازمان های آنها از آن زمان ارائه می دهد.

نمودارهایی که اعتماد و انتظارات بازاریابان از هزینه را نشان می دهد
فشار بودجه
بودجه های بازاریابی به دلیل همه گیری بسیار کم باقی مانده و حتی 29٪ از این سازمان ها از زمان آغاز بحران تاکنون اقدامات عمیق تری انجام داده اند. با ادامه کاهش بودجه ، ضرورت بیشتری برای بازاریابان وجود دارد که بتوانند بازدهی از پول را که می توانند صرف کنند و همچنین در زمینه تعریف مجدد دارایی های موجود خلاقیت نشان دهند.

مرتبط: بررسی MCI نشان می دهد که بازاریابان چه پاسخی داده اند
به حرکت BLM

ابتکارات و کمپین های استراتژیک
در ماه آوریل دریافتیم که بسیاری از سازمانها برخی اقدامات را لغو یا به تعویق انداختند. اگرچه این هنوز هم وجود دارد ، اکنون کمتر سازمان متوقف شده یا یک کمپین جدید را لغو کرده است (32٪) نسبت به آوریل (42٪) و تعداد کمی از سازمانها برخی از اقدامات مکث را مجدداً شروع کرده اند. علی رغم چالش های مستمر بودجه ، بسیاری از سازمان ها در حال یافتن راه های خلاقانه برای پیشبرد اقدامات مهم و تشخیص اهمیت ادامه تبلیغات برای حفظ آگاهی از برند هستند.

از پیش برنامه ریزی
در اوایل بیماری همه گیر ، تعداد زیادی از سازمان ها هنوز در درجه اول بر وضعیت فوری متمرکز بودند و هنوز راهی پیدا نکرده بودند که برنامه ریزی کنند که چه کار کنند وقتی اوضاع به حالت عادی برمی گردد. این در چند ماه گذشته به طور قابل توجهی بهبود یافته است زیرا 73٪ از سازمان ها نشان می دهند که برنامه ریزی را شروع کرده اند. نسبت مشابه (72٪) نشان می دهد که آنها برنامه ریزی برای موج دوم احتمالی تعداد زیادی ویروس کرونا را در اواخر سال آغاز کرده اند.

نظرات زیادی در مورد وضعیت طبیعی وجود دارد ، اما نمی توان به طور قطع دانست که رفتارهای متغیر مشتری ثابت خواهد ماند و کدام یک باز خواهد گشت. واقعیت جدید هرچه باشد ، نهادها و بازاریابان مجبورند از برنامه ریزی برای تغییر به برنامه ریزی و فعال شدن در میان این تغییر تغییر دهند.

  • لورنزو دیباالا
  • ۰
  • ۰

بررسی های منفی بصورت آنلاین فراوان است. بررسی های منفی معمولاً اطلاعات تشخیصی در مورد عملکرد نامناسب یک شرکت را فراهم می کنند و به مصرف کنندگان کمک می کنند تا تصمیمات بهتری درباره خریدهای خود بگیرند. این بررسی های منفی معمولاً منجر به واکنش های منفی مصرف کنندگان مانند کاهش خرید یا عدم تمایل مشتری از برند می شود. با این حال ، همه بررسی های منفی از یک پارچه ساخته نشده اند. در برخی موارد ، شدت بررسی های منفی با توجه به اقدامات شرکت توجیه پذیر نیست. یک مطالعه جدید در ژورنال بازاریابی این بررسی های منفی را "ناعادلانه" طبقه بندی کرده و نشان می دهد که پیامدهای مثبتی برای شرکت در حال بررسی دارند.

از طریق شش مطالعه و چهار آزمایش تکمیلی (با مطالعه بیش از 3000 مشتری) ، تیم تحقیقاتی ما شواهد همگانی را ارائه می دهد که نشان می دهد بی عدالتی در بررسی های منفی ، همدردی شرکت های خارج از مصرف کننده با مطالعه نظرات را برانگیخته است. این همدردی با افزایش قصد خرید و حمایت همراه است. مطالعه محتوای 1000 بررسی هتل های دو و دو ستاره از Trip Advisor نشان داد که بیش از یک چهارم این بررسی های منفی حاوی عناصری هستند که به عنوان غیرمنصفانه تصور می شوند ، و شواهد اولیه در مورد شیوع بررسی های منفی "ناعادلانه" ارائه می شود.


یافته های ما نشان می دهد که بررسی های منفی ناعادلانه به طور مداوم نسبت به بررسی های منفی منصفانه منجر به پاسخ های مثبت بیشتری به شرکت مورد بررسی می شود و در بعضی مواقع بهتر از بررسی های مثبت است. ما نقش دلسوزی شرکت را به عنوان یک کاتالیزور برای افزایش قصد برجسته می کنیم. ما همچنین تعریف می کنیم که چگونه شرکت ها می توانند از خواندن نظرات مصرف کننده ، حتی برای آن دسته از بررسی هایی که به طور طبیعی همذات پنداری نمی کنند (به عنوان مثال ، بررسی های منفی و مثبت منصفانه) از همدلی بهره مند شوند. ابتدا توضیح می دهیم که پاسخ دادن به همه بررسی ها به شکلی که از نظر ظاهری و لحن بصری جذاب تر باشد (به عنوان مثال نشان دادن به کارمندان خود ، استفاده از نام کوچک ، پاسخ دادن از شخص به جای "مارک") باعث افزایش همدلی و در نتیجه پاسخ های مثبت به یک شرکت می شود. دوم ، نشان می دهیم برجسته سازی کارکنان درگیر در ایجاد محصول یا خدمات (به عنوان مثال پروفایل کارمندان ، "با باریستای خود ملاقات کنید" ، نامگذاری کارمندی که در ایجاد محصول کمک کرده است) می تواند پاسخ های دلسوزانه مانند فروش بالاتر و نگرش های عمومی شرکت را افزایش دهد.

به طور کلی ، تحقیقات ما نشان می دهد که بررسی های منفی ناعادلانه لزوما برای نام تجاری بد نیست و شرکت ها می توانند یاد بگیرند که از این بررسی ها بهره مند شوند. با استقبال از بررسی ها ، همانطور که برخی از شرکت ها در گذشته انجام داده اند (به عنوان مثال ، استراحتگاه های اسکی ، پارک های ملی و جهانگردی وین ، همه بررسی های احمقانه یک ستاره را به یک مثبت در تبلیغات تبلیغاتی خود تبدیل کرده اند) ، شرکت ها می توانند از نظر استراتژیک از همدردی با مصرف کنندگان استفاده کنند و از عواقب بالقوه پایین دست استفاده کنند. . ما تکنیک هایی را تعریف می کنیم که مدیران می توانند از جمله پاسخ دادن به بازبینی ها به روش هایی که باعث افزایش احساس ارتباط شخصی می شوند یا با تمرکز بر کارمندان منفرد ، برای افزایش همدلی مصرف کننده و درنهایت پاسخ مثبت تر از سوی مصرف کنندگان را پرورش می دهند.

مقاله کامل را بخوانید

  • لورنزو دیباالا
  • ۰
  • ۰

تفکر استراتژیک در بازاریابی
آیا خود را با مشخصات خاص تاکتیک های بازاریابی ، برنامه های تبلیغاتی ، مشخصات محصول ، گزارش ها ، به روزرسانی ها ، بودجه ها و سایر کارهای روز گذشته درگیر کرده اید؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که چه کاری منجر به چه کاری می شود یا چرا آن را انجام می دهید؟

اگر آماده گسترش مهارت های توسعه استراتژی بازاریابی و نمایش آن عضلات ذهنی استراتژیک هستید ، برای این جلسه آموزش مجازی دو روزه با ما همراه باشید. شما یاد می گیرید که بین واقعیت ها و بینش ها تفاوت قائل شوید و درک خواهید کرد که استراتژی بدون خلاقیت و کسب مهارت برای هدایت جلسات استراتژی وجود ندارد.

آنچه در آن است
پرسش و پاسخ تعاملی و تمرین های عملی
منابع ، الگوها ، نکات و بهترین روشها
شکاف های اصلی
مراحل ایجاد یک استراتژی قوی را بیاموزید
بین حقیقت و بینش و چگونگی هدایت هر یک از استراتژی ها تفاوت قائل شوید
نقش خلاقیت را در استراتژی درک کنید
راه های شروع تفکر استراتژیک را بدست آورید

  • لورنزو دیباالا
  • ۰
  • ۰

مارکتینگ چیست

بازاریابی چیست؟
تعاریف AMA از بازاریابی و تحقیقات بازاریابی هر سه سال توسط یک هیئت متشکل از پنج محقق فعال بازبینی و تأیید مجدد می شود.

تعریف بازاریابی
بازاریابی فعالیت ، گروهی از سازمان ها و فرایندهای ایجاد ، برقراری ارتباط ، ارائه و تبادل گزاره های ارزش برای مشتریان ، مشتریان ، شرکا و جامعه به طور کلی است. (گواهینامه 2017)

تعریف تحقیقات بازاریابی
تحقیقات بازاریابی عملکردی است که مشتری ، مشتری و مردم را از طریق اطلاعات به بازاریاب متصل می کند - اطلاعاتی که برای شناسایی و تعریف فرصت ها و مشکلات بازاریابی استفاده می شود. ایجاد ، بهبود و ارزیابی رویه های بازاریابی ؛ عملکرد بازاریابی را کنترل کنید. و برای درک بهتر از بازاریابی به عنوان یک فرآیند. تحقیقات بازاریابی اطلاعات مورد نیاز برای رفع این مشکلات را شناسایی می کند ، روش جمع آوری اطلاعات را طراحی می کند ، فرآیند جمع آوری داده ها را مدیریت و پیاده سازی می کند ، نتایج را تجزیه و تحلیل می کند و نتایج و پیامدهای آنها را ابلاغ می کند. (گواهینامه 2017)

تعریف مارک
علامت تجاری یک نام ، اصطلاح ، طرح ، نماد یا هر ویژگی دیگری است که کالای فروشنده یا خدمات را از سایر فروشندگان متمایز می کند.

استانداردهای نام تجاری ISO اضافه می کند که نام تجاری "دارایی نامشهود" است که هدف آن ایجاد "تصاویر و ارتباطات متمایز در ذهن ذینفعان است ، بنابراین تولید منافع اقتصادی / ارزشها".
انواع بازاریابی
بازاریابی تأثیرگذار
طبق انجمن ملی تبلیغ کنندگان (ANA) ، بازاریابی اینفلوئنسر بر استفاده از افرادی که بر خریداران بالقوه تأثیر دارند و فعالیت های بازاریابی را به اطراف این افراد هدایت می کند تا پیام مارک را به بازار بزرگ تر هدایت کند.

در بازاریابی اینفلوئنسر ، این برند به جای بازاریابی مستقیم به گروه بزرگی از مصرف کنندگان ، به افراد تأثیرگذار (که می تواند شامل افراد مشهور ، تولیدکنندگان محتوا ، طرفداران مشتری و کارمندان باشد) باعث القا این خبر از طرف آنها می شود.

رابطه بازاریابی
طبق انجمن ملی تبلیغ کنندگان (ANA) ، بازاریابی رابطه ای به استراتژی ها و تاکتیک های تقسیم بندی مصرف کنندگان برای ایجاد وفاداری آنها اشاره دارد.

بازاریابی رابطه ای از بازاریابی پایگاه داده ، تبلیغات رفتاری و تجزیه و تحلیل برای استفاده دقیق مشتریان و ایجاد برنامه های وفاداری بهره می برد.

بازاریابی ویروسی
بازاریابی ویروسی یک پدیده بازاریابی است که افراد را برای انتقال پیام بازاریابی تسهیل و تشویق می کند.

با نام مستعار "ویروسی" زیرا تعداد افرادی که در معرض پیام قرار می گیرند روند انتقال ویروس یا بیماری را از یک شخص به شخص دیگر شبیه سازی می کنند. [1]

بازاریابی سبز
بازاریابی سبز به توسعه و بازاریابی محصولاتی گفته می شود که فرض بر این است که از نظر محیط زیست ایمن هستند (یعنی برای کاهش تأثیرات منفی بر محیط فیزیکی یا بهبود کیفیت آنها طراحی شده اند).

این اصطلاح همچنین می تواند برای توصیف تلاش برای تولید ، تبلیغ ، بسته بندی و بازیابی محصولات به روشی حساس یا پاسخگو به نگرانی های زیست محیطی استفاده شود.

بازاریابی کلمات کلیدی
بازاریابی کلمات کلیدی شامل قرار دادن پیام بازاریابی در برابر کاربران بر اساس کلمات کلیدی و عباراتی خاص است که آنها در جستجو استفاده می کنند. [1]

مزیت اصلی این روش این است که به بازاریابان این توانایی را می دهد تا با پیام مناسب و در زمان مناسب به افراد مناسب برسند. برای بسیاری از بازاریابان ، بازاریابی کلمات کلیدی منجر به درج آگهی هنگام ورود کلمات کلیدی خاص می شود.

توجه داشته باشید که در سئو ، این اصطلاح به دستیابی به یک موقعیت برتر در خود نتایج جستجو اشاره دارد.

بازاریابی باند
بازاریابی کماندویی یک استراتژی بازاریابی غیر متعارف و خلاق را توصیف می کند که هدف آن کسب حداکثر نتیجه از حداقل منابع است.

4 متر با بازاریابی فاصله دارد
محصول
محصول به عنوان مجموعه ای از ویژگی ها (ویژگی ها ، توابع ، مزایا و موارد استفاده) قابل تعویض یا استفاده تعریف می شود. معمولاً ترکیبی از اشکال ملموس و نامشهود است.

بنابراین یک محصول ممکن است یک ایده ، موجودیت فیزیکی (کالا) ، خدمات یا هر ترکیبی از این سه باشد. این هدف به منظور متقابل در تأمین اهداف فردی و سازمانی وجود دارد.

در حالی که گاهی از اصطلاح "محصولات و خدمات" استفاده می شود ، محصول اصطلاحی است که هم کالاها و هم خدمات را در بر می گیرد.

قیمت
قیمت نسبت رسمی است که مقدار پول ، کالا یا خدمات مورد نیاز برای بدست آوردن مقدار مشخصی کالا یا خدمات را نشان می دهد.

مبلغی است که مشتری برای بدست آوردن کالایی باید بپردازد.

مکان (یا توزیع)
توزیع به فرآیند بازاریابی و انتقال محصولات به مصرف کنندگان اشاره دارد. همچنین برای توصیف میزان پوشش بازار یک محصول خاص استفاده می شود.

در 4P ، توزیع با منبع یا منبع نشان داده می شود.

عملکردی را ارتقا دهید
طبق انجمن ملی تبلیغ کنندگان (ANA) ، بازاریابی تبلیغاتی شامل روشهایی است که خرید را در کوتاه مدت تشویق می کند ، بر تجربه و مقدار خرید تأثیر می گذارد و از نظر حجم ، میزان مشارکت و سود بسیار قابل اندازه گیری است.

به عنوان مثال کوپن ، قرعه کشی ، تخفیف ، حق بیمه ، بسته بندی ویژه ، بازاریابی و صدور مجوز مرتبط با علت

  • لورنزو دیباالا
  • ۰
  • ۰

بیشتر شرکت ها بیش از هر زمان دیگری بر روی جمع آوری داده ها و نزدیک شدن به مشتریان خود تمرکز کرده اند. اما سوالات و تجزیه و تحلیل آنها اغلب متوقف می شود که اطلاعات جمع آوری شده را به انواع کشفی که موجب نوآوری ، فروش و سود می شود تبدیل کنند.

اگر از فکر کردن "ما قبلاً آن را می دانستیم!" خسته شده اید. هنگام مرور آخرین گزارش تحقیقات بازار یا خسته شدن از شنیدن "ما فقط باید قیمت خود را پایین بیاوریم!" از تیم فروش ، خبرهای خوبی برای شما داریم. ممکن است فقط دو سوال کاملاً جدا از کشف جدید درباره مشتری باشد که می تواند ارزش فوق العاده ای برای آنها و تجارت شما ایجاد کند.

تبلیغات

آنچه شما واقعاً از تحقیقات و گفتگوی مشتری می خواهید ، بصیرت است. تعریف ساده ما از آمار ، توانایی درک مشتری به روشی جدید است که رقبا هنوز آن را شناسایی نکرده اند و به آن پرداخته نشده اند - و شرکت شما می تواند به آن دست یابد.

آمار آنقدر مهم است که ما آن را "چشمه ای که بازاریابی عالی از آن جریان دارد" می نامیم. روش ایده پردازی ساده تر از حد انتظار شماست و آن را خیلی کمتر از آنچه فکر می کنید تمرین کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید. اما ابتدا باید شما را از دامی خارج کنیم که بسیاری از افراد آینده نگری در آن گرفتار شده اند.

چرا ممکن است در یک تله CAB-BAGE گیر کنید

فقط قصد داشتن گفتگوی سازنده تر با مشتریان کافی نیست. واقعیت این است که اکثر مشتریان نمی دانند چه چیزی باید بگویند وقتی از آنها خواسته می شود چه می خواهند.

بنابراین ، آنها به استانداردهای قدیمی باز می گردند. "قیمت را پایین بیاورید!" "شتاب تحویل!" "کاهش نرخ شکست!" ما این نوع نیازها را مزایای پذیرفته شده عمومی می نامیم - مخفف "CAB-bage".

مهم است که نیازهای CAB-bage را در صنعت خود بشناسید. تا زمانی که با آنها آشنا نشوید نمی توانید نوآوری کنید به عنوان مثال ، هیچ کس اهمیتی نمی دهد که آیا یک شرکت هواپیمایی ناامن دارای سرویس غذای کلاس جهانی است!

اما بسیاری از بازاریان پس از آشکار کردن این نیازهای قدیمی ، پرس و جو را متوقف می کنند. آنها در یک دام BAB گیر کرده اند. در صنایع بالغ ، مشتریان تمایل دارند که ادعاهای مبتنی بر CAB را تنظیم کنند. برای ایجاد نوآوری ، تناسب بازار و سودآوری طولانی مدت ، باید به جلو حرکت کنید.


تکنیک شماره 1: "به من کمک کن ..." می تواند به شما کمک کند!

بنابراین چگونه مشتریان را وادار می کنند آنچه را که واقعاً می خواهند بیان کنند - چه از طریق تحقیقات بازار و چه از طریق گفتگوی شخصی با فروش ، پرسنل خدمات مشتری یا بازاریابان؟ شما باید به آنها کمک کنید تا به شما کمک کنند! اولین روش برای انجام این کار از طریق یک تکنیک ساده است که ما "کمکم کن ..." می نامیم.

برای استفاده از این روش ، باید دو چیز را نادیده بگیرید:

شما باید اجازه دهید که پرسش مشتری از حد معمول نیازهایی که صنعت شما در حال حاضر برآورده می کند فراتر رود.
شما باید آماده شنیدن برخی از نیازهای مشتریان باشید که نمی توانید در مورد آنها کاری انجام دهید!
اگر شما مایل به انجام این کار هستید ، رویکرد بسیار ساده و قدرتمندی است. شما به سادگی به مشتریان خود می گویید ، "از بین تمام شرکت هایی که به طور شخصی و شغلی با آنها سر و کار دارید ، لطفاً بر روی شرکت هایی تمرکز کنید که بیشترین ارزش را از آنها می گیرند. آنها به شما در انجام کار چه کمکی می کنند؟" (آنها چیزهایی مانند "شرکت A به من کمک می کند ..." - از این رو نام این تکنیک است.)

آنها در مورد موارد مختلف صحبت خواهند کرد. بسیاری از نیازهایی که آنها ذکر می کنند خارج از حدی است که می توانید به دست آورید. اما ارزش این را دارد که "خندق" انجام دهید زیرا رقبای شما احتمالاً این نوع مکالمات را با مشتریان ندارند! و پاداش این است که شما یکی دو فرصت خواهید یافت که هیچ کس در صنعت شما از پس آن بر نمی آید - و می توانید آن را به روشی خلاقانه ارائه دهید!

چگونه فارما نمایش 'Me Too' را شکست داد

به عنوان مثال ، مشتری دارویی ما هفتم در بازاریابی داروی بهداشت روان بود که هیچ مزیت جدیدی در زمینه مزایای معمول مانند اثربخشی ، ایمنی و تحمل نداشت. گفتگوهای راهنما به من نشان داد که روانپزشکان دوست دارند در بین قرار ملاقات ها با شرکت هایی همکاری کنند که منابع بهداشت روانی را برای بیماران خود فراهم می کنند.

این شرکت دارویی بعداً مجموعه ای منحصر به فرد از منابع بهداشت روانی را برای بیمارانی که با روانپزشکان از دام BAB خارج شده اند ، تهیه کرد. آنها علیرغم داروهای "من بیش از حد" سهم زیادی از بازار را به دست آورده اند ، این همه بخاطر گفتگوهای "به من کمک کن".

ما هرگز مشتری نداشته ایم که از این فناوری استفاده کند و بگوید: "این کار نکرد ، ما چیزی پیدا نکردیم!" اگرچه بسیاری از نیازها باید به عنوان غیرقابل حل رفع شوند ، اما شما حداقل یک ایده قوی را از گفتگوی "به من کمک کن" پیدا خواهید کرد. این می تواند به معنای تفاوت بین ابتکاری بودن و تنها رقابت برای نیازهای CAB باشد - که می تواند به کالایی بودن آن منجر شود.


تکنیک شماره 2: "چه چیزی را فراموش کرده ایم؟" فناوری (یا مرتب سازی کارت ویتنام)

این تکنیک دوم را می توان همراه با روش اول به کار برد. یا می تواند به عنوان یک رویکرد مستقل برای تولید بینش مورد استفاده قرار گیرد.

این واقعیت قبلاً ذکر شده را تقویت می کند که مشتریان گاهی اوقات ضرر می کنند تا توضیح دهند که واقعاً چه می خواهند. تکنیک "آنچه فراموش کرده ایم" به تحریک تفکر آنها کمک می کند.

لیستی از 4 تا 6 مورد نیاز که مشتریان در گذشته ذکر کرده اند. در حالت ایده آل ، این لیست حاوی برخی از نیازهای CAB است اما همچنین یک زن و شوهر فراتر از حد معمول است. هر مورد را روی کارت شاخص یا سلول صفحه گسترده آن قرار دهید. لیست را به مشتری نشان دهید - یا اجازه دهید او کارتهای شاخص را مرتب کند - و سپس از او بپرسید "چه چیزی را فراموش کرده ایم؟"

طبق تجربه ما ، 100٪ از اوقات ، مشتریان درگیر این روند می شوند ، لیست شما را مرور می کنند - و نیازهایی را که فکرش را نمی کردید لیست می کنند! برخی از این اکتشافات جدید کاتالیزور رویکردهای نوآورانه ای است که شرکت شما می تواند از آن استفاده کند.

این روش چگونه به شرکت ها کمک می کند تا پس از همه گیری پیشرفت کنند

ما به مشتریانی که در اثر بیماری همه گیر مختل شده اند کمک کرده ایم تا از این فناوری برای کشف مجدد خود و پیشرفت استفاده کنند. به عنوان مثال ، یک ارائه دهنده خدمات که به شرکتها در دریافت مجوزهای نظارتی کمک کرده است ، به دلیل COVID-19 ، افت چشمگیری در درآمد داشته است.

با استفاده از "چه چیزی را فراموش کرده ایم؟" به عنوان یک کاتالیزور ، این شرکت در مورد یک نیاز بزرگ در حال جستجو برای مجوز جستجو کرد: برای برقراری ارتباط مجدد و باز نگه داشتن قوانین سریع در حال تغییر کشور. این از امتیازات شرکت مجاز در ترجمه مقررات ایالتی استفاده کرد.

این شرکت خود را به یک منبع مبتنی بر اشتراک اطلاعات برای شرکت ها در مورد "انطباق با COVID" تبدیل کرده است. آنها به سرعت جایگزین درآمد از دست رفته خود می شوند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد "چه چیزی را فراموش کرده ایم؟" فنی ، برای تماشای یک فیلم 5 دقیقه ای اینجا را کلیک کنید. این روش همچنین به عنوان "مرتب سازی کارت ویتنام" شناخته می شود - ویدئو دلیل آن را توضیح می دهد.

این تکنیک ها منبع بینش شرکت شما را تأمین می کنند

این روش ها بسیار ساده تر از آنچه اکثر مردم انتظار دارند هستند ، اما به ندرت انجام می شوند. بله ، ممکن است در دو مکالمه اول با مشتری با استفاده از این روش ها احساس خجالت کنید. اجازه ندهید کمی ناراحتی با روش جدید شما را از تلاش منصرف کند.

اگر این کار را انجام دهید ، به زودی خواهید دید که این نوع گفتگو با مشتری می تواند منبع مزیت رقابتی شرکت شما باشد. این باعث می شود که چشمه بازاریابی عالی ، ظرفیت جدیدی به شرکت شما داده شود و رقبای شما اسرار نوآوری شما را زیر سوال ببرند!

این گزیده ای از "بازاریاب تصادفی" ساخته ماری آبازیا و تام اسپیتال است. دانلود فصل 2 - Fountain Great Marketing در اینجا جریان دارد. با سری اصول بازاریابی فناوری که تازه راه اندازی شده اند ، نکات بیشتری را کشف کنید.

  • لورنزو دیباالا
  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال ایده های کالاهای تأثیرگذار هستید تا با جریان درآمد اضافی به برند خود رونق ببخشید ، به مکان مناسب رسیده اید. در این مقاله ، ما 21 مورد از بهترین ایده های کالاهای تأثیرگذار را که امروز می توانید شروع به فروش کنید ، معرفی خواهیم کرد. به علاوه ، نکات بسیار خوبی دریافت خواهید کرد که می توانید برای تعریف کالاهایی که مخاطبان شما واقعاً می خواهند استفاده کنید تا انرژی و منابع خود را هدر ندهید.

آنچه واقعاً در مورد ایده کالاهای اینفلوئنسر دوست داریم این است که حتی در صورت داشتن طرفداران متعامل ، حتی کوچکترین تأثیرگذار نیز می تواند درآمد مناسبی ایجاد کند و برند خود را رشد دهد. در حالی که اکثر تأثیرگذاران با بیش از 100000 پیرو کالا یا کالاهایی از نوعی را به فروش می رسانند ، مارک های کوچک گاهی اوقات خود را محدود می کنند زیرا معتقدند اگر امیدوارند چیزی بفروشند به میلیون ها پیرو نیاز دارند.

اما لازم به یادآوری است که تعداد زیادی از پیروان لزوماً به معنای موفقیت نیستند. فقط از آری تأثیرگذار اینستاگرام بخواهید که نتوانست 2.7 میلیون فالوئر برای خود حتی 36 پیراهن بخرد. شکست در اینجا کاملاً مربوط به بازاریابی بود ، نه به این دلیل که آری پیروان کافی نداشت. اگر آری تبلیغات بیشتری انجام می داد و محصولی متناسب با مارک تجاری خود ایجاد می کرد ، داستان بسیار متفاوت می شد. فقط به تأثیرگذارانی مانند PewDiePie ، Zach King ، Loren Grey ، Avani Gregg و D'Amelio خواهران نگاه کنید. همه این افراد تأثیرگذار و دیگران کاملاً در حال شکستن بازی تأثیرگذار هستند. و شما هم می توانید!

  • لورنزو دیباالا