دیجی آکادمی

رسانه اخبار دنیای اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی

دیجی آکادمی

رسانه اخبار دنیای اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی

در این رسانه هر خبر برتری که در اینترنت باشد را برای شما منتشر میکنیم و در تمامی حوزه های سلامتی و غذا، تکنولوژی، صنعت، زندگی روزمره و ....

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید بانک شماره موبایل و یا تهیه آن از اطلاعات مخاطبان و مشتریان حال حاضر  انجام بازاریابی پیامکی بر روی یک بانک اطلاعاتی شماره موبایل (لیست شماره موبایل فعال ایرانی) بسیار می تواند کمک کننده باشد تا مشتریان خودتان را اقزایش دهید

 

سایت یکتا پیام مرجع بانک شماره موبایل خاص برای کسب و کار های ایرانی است. هر کسب و کاری که داشته باشید بانک شماره ان در پایگاه اطلاعاتی ما موجود می باشد

بانک اطلاعاتی شماره موبایل یکتا پام تماماً بروز شده ، هدفمند و مرتبط می باشد

 

 

  • با توجه به اینکه مارک های بیشتری به دنبال مشتریان در حال حرکت هستند ، پیامک به طور فزاینده ای به بخش مهمی از بازاریابی چند کاناله موثر تبدیل می شود. با این حال ، با وجود تعداد کمی از آژانس های بازاریابی دیجیتال که پیام کوتاه را به عنوان یک پیشنهاد اصلی ارائه می دهند ، مشتریان آنها به طور بالقوه ارتباطات خود را با مشتریان و افزایش ROI از دست می دهند.
  • سازمانها به اشتباه معتقدند که بازاریابی تلفن همراه نیاز به سرمایه گذاری سنگین در برنامه ها دارد و امکان ارتباطات شخصی و هدفمند را ندارد و فاقد تجزیه و تحلیل قوی برای حمایت از ROI است. واقعیت این است که دسترسی به ارتباطات تلفن همراه بسیار ساده تر از آن چیزی است که تصور می شود و دسترسی به مصرف کنندگان تلفن همراه (تلفن های هوشمند و غیر تلفن های هوشمند) می تواند به سادگی ارسال یک پیام متنی شخصی و هدفمند باشد. ابزارهای ایجاد پیام های دو طرفه پیام کوتاه بین یک شرکت و کاربران تلفن همراه آنها برای ایجاد یک نام تجاری در خانواده های سراسر جهان ضروری است به شرطی که حریم خصوصی مصرف کننده از طریق الزامات قانونی برای شرکت در آن حفظ شود.
  • در این پست ما یافته های کلیدی آخرین کاغذ سفید خود را که در وبینار خود در مورد مزایای استفاده از پیامک در ترکیب بازاریابی خود توضیح داده ایم ، خلاصه می کنیم و در مورد چرایی استفاده از پیامک در ترکیب ارتباطات و همچنین نحوه استفاده از آن بحث می کنیم. به عنوان بخشی از استراتژی چند کانالی برای تعامل با مشتریان در سراسر چرخه عمر مشتری.
  •  

6 دلیل که باید بازاریابی پیامکی را به عنوان بخشی از ارتباطات مشتری خود در نظر بگیرید

    . این یک کانال مستقیم و فوری است
     

    پیام کوتاه یکی از فوری ترین کانال های موجود است. با نرخ خواندن 97٪ در 15 دقیقه تحویل ، می توانید مطمئن باشید که پیامهای مهم زمان شما تقریباً فوراً خوانده می شوند. 45 درصد از کمپین های پیام کوتاه یک ROI موفق ایجاد می کنند و در ترکیب با سایر کانال های محبوب مانند ایمیل و رسانه های اجتماعی به بیش از 50 درصد می رسد.

     

    2. می توانید از کد کوتاه برای ساده سازی پاسخ و ایجاد پایگاه داده خود استفاده کنید
     

    از مشتریان خود بخواهید اولین حرکت را با افزودن یک کد کوتاه یا کلمه کلیدی برای چاپ وثیقه ، تبلیغات و تابلوهای تبلیغاتی و همچنین رسانه های اجتماعی انجام دهند. این استراتژی به این معنی است که مشتریان به زودی با کد و کلمه کلیدی یک نام تجاری آشنا می شوند و بنابراین احتمال بیشتری برای تعامل و پاسخگویی وجود دارد.

     

    3. می تواند کانال های دیگر را پشتیبانی و ادغام کند


    مهم این است که همه کانال ها در ترکیب بازاریابی به خوبی با هم کار کنند و پیام کوتاه نیز از این قاعده مستثنی نیست. پیام کوتاه یک کانال مستقل عالی است ، اما می تواند سایر رسانه های بازاریابی مانند رسانه های اجتماعی و ایمیل را تقویت و پشتیبانی کند.

    اس ام اس علاوه بر اینکه به تنهایی عالی است ، می تواند سایر رسانه های رایج در بین مصرف کنندگان مانند رسانه های اجتماعی و ایمیل را تقویت و پشتیبانی کند.

    به عنوان مثال ، آنها می توانند به مشتریان یادآوری کنند که نامه ای را که ساعت ها یا حتی روزها قبل از آن توسط یک نام تجاری ارسال شده است ، بخوانند. یک پیام کوتاه ساده که می پرسد "آیا ایمیل ما را خوانده اید؟" می تواند نرخ باز کردن ایمیل را بین 20 تا 30 درصد افزایش دهد.

     

    4- می توانید در مورد مشتریان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید

     

    پیام کوتاه یک کانال عالی برای دریافت بازخورد از مشتریان از طریق نظرسنجی است. تحقیقات نشان می دهد که به طور متوسط ​​31 درصد از مصرف کنندگان از طریق پیام کوتاه به یک نظرسنجی پاسخ می دهند که میانگین زمان پاسخگویی برای کاربران کمی بیش از 5 دقیقه است. به این معنی که می توانید در مدت زمان کوتاهی به نتایج عالی برسید.

     

    5- می توانید تعامل با مشتری را افزایش دهید

     

    پیامک را به عنوان راهی برای افزایش نحوه تعامل برند خود با مشتریان در کل چرخه عمر مشتری در نظر بگیرید. مشاغل باید به یاد داشته باشند که نوع محتواهایی که ارسال می کنند متفاوت باشد - در حالی که مشتریان ممکن است به روز رسانی ها و اخبار مربوط به تحولات آینده در مارک تجاری اهمیت دهند ، این اطلاعات به بهترین شکل از طریق ایمیل در جایی که پیام های خلاقانه تر و مناسب تر مناسب است ، ارائه می شود.

    اگرچه ممکن است بازاریابان احساس کنند که ارسال پیام کوتاه تهاجمی است ، اما بسیاری از مصرف کنندگان در حال استفاده از خدمات محلی مانند دندانپزشکان ، گاراژها یا آرایشگاه ها یا خدمات عمومی مانند NHS هستند. این یک مثال عالی از این است که چگونه NHS مخاطبان خود را در یک رویداد با مشارکت بالا جذب می کند!

     

    6. داده های پاسخ شما را قادر می سازد تا نظارت ، ردیابی و بهبود دهید


    ردیابی ROI معنادار ، شناسایی مشتریانی که از طریق پیام متنی درگیر می شوند و میزان تحویل را کنترل می کنند ، همه از طریق پیامک امکان پذیر است که واقعیت ها را به تصور نادرست پیامک به عنوان یک کانال غیرقابل ردیابی آشکار کرده و آن را با آنچه سالهاست با ایمیل امکان پذیر است ، هماهنگ سازد.

    با استفاده از این تجزیه و تحلیل ها ، مشاغل می توانند کمپین های هدفمند بیشتری ایجاد کرده و پیوسته درک بهتری از پایگاه داده تلفن همراه خود ایجاد کنند. نه تنها به این معنی است که آنها در هزینه خود صرفه جویی می کنند و ROI را بهبود می بخشند ، بلکه با نمایه سازی و تقسیم بندی اعدادی که احتمال پاسخگویی آنها کمتر است ، پیامک به شرکت اجازه می دهد تا آن مشتریان را از طریق ایمیل یا کانال دیگری مورد هدف قرار دهد.

     

    اگر نیاز به بانک شماره خاصی دارید به سایت یکتا پیام سر بزنید

    https://yektapayam.ir/product-category/%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9-%d8%b4%d9%85%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/

     

    لینکدین یکتا پیام

    اینستاگرام یکتا پیام

    یوتیوب یکتا پیام

    تلگرام یکتا پیام

     

    • لورنزو دیباالا