دیجی آکادمی

رسانه اخبار دنیای اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی

دیجی آکادمی

رسانه اخبار دنیای اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی

در این رسانه هر خبر برتری که در اینترنت باشد را برای شما منتشر میکنیم و در تمامی حوزه های سلامتی و غذا، تکنولوژی، صنعت، زندگی روزمره و ....

  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال ایده های کالاهای تأثیرگذار هستید تا با جریان درآمد اضافی به برند خود رونق ببخشید ، به مکان مناسب رسیده اید. در این مقاله ، ما 21 مورد از بهترین ایده های کالاهای تأثیرگذار را که امروز می توانید شروع به فروش کنید ، معرفی خواهیم کرد. به علاوه ، نکات بسیار خوبی دریافت خواهید کرد که می توانید برای تعریف کالاهایی که مخاطبان شما واقعاً می خواهند استفاده کنید تا انرژی و منابع خود را هدر ندهید.

آنچه واقعاً در مورد ایده کالاهای اینفلوئنسر دوست داریم این است که حتی در صورت داشتن طرفداران متعامل ، حتی کوچکترین تأثیرگذار نیز می تواند درآمد مناسبی ایجاد کند و برند خود را رشد دهد. در حالی که اکثر تأثیرگذاران با بیش از 100000 پیرو کالا یا کالاهایی از نوعی را به فروش می رسانند ، مارک های کوچک گاهی اوقات خود را محدود می کنند زیرا معتقدند اگر امیدوارند چیزی بفروشند به میلیون ها پیرو نیاز دارند.

اما لازم به یادآوری است که تعداد زیادی از پیروان لزوماً به معنای موفقیت نیستند. فقط از آری تأثیرگذار اینستاگرام بخواهید که نتوانست 2.7 میلیون فالوئر برای خود حتی 36 پیراهن بخرد. شکست در اینجا کاملاً مربوط به بازاریابی بود ، نه به این دلیل که آری پیروان کافی نداشت. اگر آری تبلیغات بیشتری انجام می داد و محصولی متناسب با مارک تجاری خود ایجاد می کرد ، داستان بسیار متفاوت می شد. فقط به تأثیرگذارانی مانند PewDiePie ، Zach King ، Loren Grey ، Avani Gregg و D'Amelio خواهران نگاه کنید. همه این افراد تأثیرگذار و دیگران کاملاً در حال شکستن بازی تأثیرگذار هستند. و شما هم می توانید!

قبل از اینکه به ایده های کالاهای تأثیرگذار که در حال حاضر دوست داریم ، بپردازیم ، بیایید در مورد کالاهای پرفروش بر اساس تحقیقات صحبت کنیم.

21 ایده تأثیرگذار برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود:
1. کلاه و باندانا
2. لیوان سفارشی
3. جوراب
4. لوازم آرایشی
5. بسته های فانی
6. کتابهای فنی
7. کتاب های غزل
8. لپ تاپ ها
9. پتو و پرتاب
10. وصله ها
11. موارد گوش سفارشی
12. دانه های قهوه و قهوه سفارشی
13. آهن ربا
14. تریلر گیتار و طبل
15. هودی
16. پنی
17. تاپ تانک
18. جاکلیدی
19. کیف و کوله پشتی های مسنجر
20. پوسترها
21. کاورهای تلفن
بهترین مورد فروش چیست؟
Printify ، شبکه چاپ بر اساس تقاضا ، نگاهی سخت به محصولاتی که مردم اغلب می خرند داشته است. آنها دریافتند که محصولات کاربردی ، غیرتهاجمی و همه کاره بزرگترین برنده هستند. این شامل مواردی مانند تی شرت ، تاپ مخزن ، کلاه ، کلاه ، پیراهن آستین بلند و لیوان است. آرم ها یا طرح های جلویی برنده شده اند ، که بسیار خوب است زیرا این امر به نمایش پیام برند کمک می کند.

مارک ها عمدتا کالاهایی با نام تجاری یا نشان (81٪) یا تصویر چیزی متفکرانه یا خنده دار (50٪) ایجاد می کنند و معمولاً از یک پیام تجاری ساده استفاده می کنند. تا آنجا که به رنگ می رود ، رنگ سیاه سلطان است (78٪) و پس از آن چند رنگ (53٪) ، پاستل (42٪) و سفید (25٪) قرار دارد.

مهم نیست که چه می فروشید یا از چه رنگ هایی استفاده می کنید ، مهمترین چیزی که باید بخاطر بسپارید این است که کالای شما باید برجسته باشد. تعداد زیادی از اینفلوئنسرها ، مارک ها ، گروه ها و هنرمندان خارج از کشور هستند که برای جلب توجه رقابت می کنند. کالای شما باید آنقدر بلند با مخاطب صحبت کند که نتواند دعوتش را نادیده بگیرد. برای کمک به شما ، در اینجا 21 ایده تأثیرگذار مورد علاقه ما آورده شده است.

21 ایده تأثیرگذار در بازاریابی برای شروع فروش
صحبت واقعی: بسیاری از کالاها آنچنان عالی نیستند. در نهایت به داخل کابینت ها و کشوها رانده می شود ، و به جای استفاده و استفاده از آنها (ترجیحاً در کانال های رسانه های اجتماعی پیروان خود) ، گرد و غبار جمع می کند. در لیست ایده های کالاهای اینفلوئنسر ، محصولات "امتحان شده و درست" ای را پیدا می کنید که مردم آنها را دوست دارند ، اما ما همچنین ایده های کالاهای تأثیرگذار کمتر محبوب را نیز آورده ایم که پیروان شما را هیجان زده و تازه می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی