تفکر استراتژیک در بازاریابی
آیا خود را با مشخصات خاص تاکتیک های بازاریابی ، برنامه های تبلیغاتی ، مشخصات محصول ، گزارش ها ، به روزرسانی ها ، بودجه ها و سایر کارهای روز گذشته درگیر کرده اید؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که چه کاری منجر به چه کاری می شود یا چرا آن را انجام می دهید؟
اگر آماده گسترش مهارت های توسعه استراتژی بازاریابی و نمایش آن عضلات ذهنی استراتژیک هستید ، برای این جلسه آموزش مجازی دو روزه با ما همراه باشید. شما یاد می گیرید که بین واقعیت ها و بینش ها تفاوت قائل شوید و درک خواهید کرد که استراتژی بدون خلاقیت و کسب مهارت برای هدایت جلسات استراتژی وجود ندارد.
آنچه در آن است
پرسش و پاسخ تعاملی و تمرین های عملی
منابع ، الگوها ، نکات و بهترین روشها
شکاف های اصلی
مراحل ایجاد یک استراتژی قوی را بیاموزید
بین حقیقت و بینش و چگونگی هدایت هر یک از استراتژی ها تفاوت قائل شوید
نقش خلاقیت را در استراتژی درک کنید
راه های شروع تفکر استراتژیک را بدست آورید
- ۹۹/۰۶/۲۱