دیجی آکادمی

رسانه اخبار دنیای اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی

دیجی آکادمی

رسانه اخبار دنیای اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی

در این رسانه هر خبر برتری که در اینترنت باشد را برای شما منتشر میکنیم و در تمامی حوزه های سلامتی و غذا، تکنولوژی، صنعت، زندگی روزمره و ....

  • ۰
  • ۰

آخرین شاخص اطمینان بازاریابان نشان می دهد که سازمان ها با همه گیری سازگار شده اند و از مرحله واکنش خارج شده اند
در اوایل آوریل ، AMA و Kantar حدود 600 بازاریاب را مورد بررسی قرار دادند تا بفهمند که آنها و سازمانهایشان چگونه به ویروس کرونا پاسخ می دهند. ما دریافتیم که سازمان های بازاریابی اقدامات مهمی در جهت محافظت از مشاغل و کارمندان خود انجام داده اند. بودجه ها کاهش یافته و فعالیت ها لغو یا به تعویق افتاده است. با این حال ، بسیاری از شرکت ها فقط اقدامات دفاعی را انجام می دادند. اکنون - سه ماه و نیم بعد - مطالعه جدید ما بینشی را در مورد نحوه واکنش بازاریابان و سازمان های آنها از آن زمان ارائه می دهد.

نمودارهایی که اعتماد و انتظارات بازاریابان از هزینه را نشان می دهد
فشار بودجه
بودجه های بازاریابی به دلیل همه گیری بسیار کم باقی مانده و حتی 29٪ از این سازمان ها از زمان آغاز بحران تاکنون اقدامات عمیق تری انجام داده اند. با ادامه کاهش بودجه ، ضرورت بیشتری برای بازاریابان وجود دارد که بتوانند بازدهی از پول را که می توانند صرف کنند و همچنین در زمینه تعریف مجدد دارایی های موجود خلاقیت نشان دهند.

مرتبط: بررسی MCI نشان می دهد که بازاریابان چه پاسخی داده اند
به حرکت BLM

ابتکارات و کمپین های استراتژیک
در ماه آوریل دریافتیم که بسیاری از سازمانها برخی اقدامات را لغو یا به تعویق انداختند. اگرچه این هنوز هم وجود دارد ، اکنون کمتر سازمان متوقف شده یا یک کمپین جدید را لغو کرده است (32٪) نسبت به آوریل (42٪) و تعداد کمی از سازمانها برخی از اقدامات مکث را مجدداً شروع کرده اند. علی رغم چالش های مستمر بودجه ، بسیاری از سازمان ها در حال یافتن راه های خلاقانه برای پیشبرد اقدامات مهم و تشخیص اهمیت ادامه تبلیغات برای حفظ آگاهی از برند هستند.

از پیش برنامه ریزی
در اوایل بیماری همه گیر ، تعداد زیادی از سازمان ها هنوز در درجه اول بر وضعیت فوری متمرکز بودند و هنوز راهی پیدا نکرده بودند که برنامه ریزی کنند که چه کار کنند وقتی اوضاع به حالت عادی برمی گردد. این در چند ماه گذشته به طور قابل توجهی بهبود یافته است زیرا 73٪ از سازمان ها نشان می دهند که برنامه ریزی را شروع کرده اند. نسبت مشابه (72٪) نشان می دهد که آنها برنامه ریزی برای موج دوم احتمالی تعداد زیادی ویروس کرونا را در اواخر سال آغاز کرده اند.

نظرات زیادی در مورد وضعیت طبیعی وجود دارد ، اما نمی توان به طور قطع دانست که رفتارهای متغیر مشتری ثابت خواهد ماند و کدام یک باز خواهد گشت. واقعیت جدید هرچه باشد ، نهادها و بازاریابان مجبورند از برنامه ریزی برای تغییر به برنامه ریزی و فعال شدن در میان این تغییر تغییر دهند.

  • ۹۹/۰۶/۲۳
  • لورنزو دیباالا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی