دیجی آکادمی

رسانه اخبار دنیای اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی

دیجی آکادمی

رسانه اخبار دنیای اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی

در این رسانه هر خبر برتری که در اینترنت باشد را برای شما منتشر میکنیم و در تمامی حوزه های سلامتی و غذا، تکنولوژی، صنعت، زندگی روزمره و ....

  • ۰
  • ۰

چهار بزرگ - گوگل ، اپل ، فیس بوک و آمازون یا عمدتا به عنوان GAFA شناخته می شوند - توسط کنگره ایالات متحده ، چهار سوارکار دنیای فناوری ، در مورد موارد ضد انحصار مورد سال قرار گرفته است. ما از پس زمینه دلیل چرایی این امر صرف نظر می کنیم زیرا شما می توانید پس از خواندن این مقاله ، آن را در گوگل انجام دهید.

اگرچه این دادرسی به هیچ اقدام سیاسی یا نظارتی در آمریکا منجر نخواهد شد ، اما قطعاً آگاهی و فشار بر افراد مناسب در نهادهای نظارتی مانند کمیسیون تجارت فدرال و وزارت دادگستری برای بررسی جامع تصمیمات آینده را افزایش می دهد.

من فکر می کنم این یک گفتگوی اجتناب ناپذیر دشوار است که هر دولتی ، و شاید بیشتر از آن در هر کشور دیگری ، جایی که این غول های فناوری در آنجا کار می کنند و درآمد آنها را تخلیه می کنند ، است.

به نظر می رسد از فشارهای مشابه این بحث ، دولت استرالیا قصد دارد فیس بوک و گوگل را وادار کند که به طور مداوم دست خود را در ظرف کوکی رسانه های محلی بگذارند ، کاری که از همیشه برای همیشه یک کار ناعادلانه به نظر می رسید.

کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا (ACCC) پیش نویس یک وبلاگ را برای رسیدگی به این مسئله "عدم توازن شدید در قدرت چانه زنی بین شرکت های خبری استرالیایی ، گوگل و فیس بوک" در یک تصمیم مهم برای محافظت از ارزش روزنامه نگاری محلی و اکوسیستم رسانه منتشر کرده است.

... آنها فقط 6٪ هزینه را به تبلیغ دهندگان پرداخت می کنند و تبلیغ کنندگان چاره ای جز ادامه هزینه با آنها ندارند. واقعاً زمان آن فرا رسیده است که MCMC موضع فعالانه ای را برای بازجویی از غول های دیجیتال در سرزمین ما نیز اتخاذ کند ...

بدیهی است که این امر بدون اعتراض دو غول فناوری که دولت را تبعیض آمیز و ناعادلانه خوانده اند ، حاصل نمی شود. اما به طور جدی ، انصاف چیست؟

هنگامی که دولت مالزی در تلاش برای "تساوی" رقابت ، 6 درصد مالیات دیجیتال به سیستم عامل های دیجیتال متعلق به خارج از کشور تحمیل کرد ، حتی برای Google و Facebook در مالزی تأثیر کمی ایجاد نکرد. آنها فقط 6٪ هزینه را به تبلیغ دهندگان پرداخت می کنند و تبلیغ کنندگان چاره ای جز ادامه هزینه با آنها ندارند.

واقعاً زمان آن فرا رسیده است که MCMC موضع فعالانه ای را برای بازجویی از غول های دیجیتال در سرزمین ما نیز اتخاذ کند. من تقریباً ناله هایی از مبلغین دیجیتالی که نظریه پردازان طرفدار داروین نیز هستند می شنوم.

اگر شما یک شرکت رسانه ای توسعه نیافته هستید ، پس جایی در این دنیا ندارید. اگر شما یک تاجر فروتن هستید و نمی توانید از 30٪ حاشیه درج شده در برنامه ها صرف نظر کنید ، پس ارزش تجارت را ندارید.

این بزرگترین معضل اخلاقی جهان است و به نظر می رسد همه به یک دیدگاه احتیاج دارند. اگر مدیرعامل باشید ، بیشترین رشد ، حداکثر درآمد ، حداکثر بازده را می خواهید ، بالاترین بالقوه کشنده را می خواهید و دنیا را تسخیر می کنید.

GAFA مانند یک اسب مسابقه ای با پلک زدن است.

آنها قرار نیست از هیچ چیز منحرف شوند و همه اینها مربوط به رشد است.

از Grab بپرسید ، از Lazada بپرسید ، از Boost بپرسید ، از هر شرکت فناوری بخواهید و آنها همین را به شما می گویند.

اگر یک بشارت دهنده دیجیتال بودید ، با الگوی دست و پاگیر و خلاق رسانه ای که فکر می کنید لیاقت مردن را دارند ، همدردی نمی کردید.

فکر می کنید کمک به آنها ، حتی به هر طریق ساده ، نوآوری را خفه می کند. اگر آنها خودشان رشد نکرده بودند ، چرا باید به آنها کمک کرد؟

با این حال ، اگر روزنامه نگار باشید و نسبت به کاری که انجام می دهید علاقه مند باشید ، از اقدامات ناعادلانه و محیطی که این غول های دیجیتال نشان می دهند پشیمان خواهید شد.

و تعجب خواهید کرد که یک ملت بدون مطبوعات خوب و صادقانه چیست.

و اگر یک سیاست گذار هستید ، می خواهید از بازار و مردم محافظت کنید اما بدون خفه کردن رشد زودرس و این به وضوح تاریخی است که به صورت روزانه ساخته می شود - هیچ قانون قانونی ، قانون اساسی ، هیچ راهنما وجود ندارد که شما را راهنمایی کند زیرا از این پس ، هر بار اولین بار خواهد بود اینجوری شده

... آنها می خواهند شما را بخرند تا شما را نابود کنند یا رشد خود را تقویت کنند. این با هیچ چیز شروع نشد اما شما می توانید یک شبه میلیاردر شوید ...

و اگر شما یک استارت آپ تازه کار هستید ، سیستم عامل آنها موج می زند و تهدیدهای قابل توجهی را برای غول های فناوری که شما را می خواهند تهدید می کند. آنها می خواهند شما را بخرند تا شما را نابود کنند یا رشد خود را تقویت کنند.

این کار با هیچ چیز شروع نشد اما شما می توانید یک شبه میلیاردر شوید. این مانند یک مورد خطرناک دوریان رانتوه در سطح یک طوفان است.

این تقریباً هدف هر راه اندازی است: لیست یا خرید.

  • ۹۹/۰۶/۲۶
  • لورنزو دیباالا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی