دیجی آکادمی

رسانه اخبار دنیای اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی

دیجی آکادمی

رسانه اخبار دنیای اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی

در این رسانه هر خبر برتری که در اینترنت باشد را برای شما منتشر میکنیم و در تمامی حوزه های سلامتی و غذا، تکنولوژی، صنعت، زندگی روزمره و ....

  • ۰
  • ۰

چگونه به این فکر افتادیم که همه چیز در مورد محتوای خوب است؟
این فشار احتمالاً از سال 2011 زمانی آغاز شد که گوگل یک به روزرسانی الگوریتم پاندا را ارائه داد که کیفیت را بهبود بخشید و با پر کردن کلمات کلیدی روبرو شد.

سال بعد ، Google نمودار دانش و نحوه مدیریت جستجوهای مربوط به افراد ، مکان ها ، هنرها و موارد دیگر را معرفی کرد.

این آشکار می شود که Google می تواند موضوعات ، مفاهیم و اهداف بیشتری را از محتوای خارج از عبارات کلیدی جمع کند. در آن زمان ، آمیت سنگال ، معاون ارشد مهندسی گوگل ، نوشت که نمودار شناختی یک مدل هوشمندانه است که "موجودات دنیای واقعی و روابط آنها با یکدیگر را بررسی می کند: اشیا، ، نه رشته ها".

گوگل بخشی از توان فنی خود را آشکار کرد و الگوریتم مرغ مگس خوار را در سال 2013 راه اندازی کرد. یک جنبه اصلی مربوط به مدیریت جستجوی صوتی طولانی مدت ، اغلب مکالمه ای بود. غالباً ، Hummingbird بار دیگر تأکید کرده است که Google تا چه اندازه روی معنی یا هدف سeriesالات ، نه فقط یک عبارت لفظی متمرکز است.

در سال 2015 ، گوگل RankBrain را معرفی کرد ، الگوریتمی مبتنی بر یادگیری ماشین که معنای جستجوها را بر اساس سوالات گذشته و هدف محقق بررسی می کند. اکنون شرکت ها می توانند از نظر کلمات کلیدی که در صفحه آنها ذکر نشده است ، در Google رتبه بندی کنند. SEMrush در مطالعه 2017 Ranking Factors 2.0 خود دریافت که 18٪ وب سایت هایی که رتبه بندی خوبی دارند از کلمات کلیدی در محتوای خود برخوردار نیستند.

حتی امروز ، گوگل به طور مکرر تأکید می کند که محتوا باید با کیفیت ، مفید و مرتبط باشد. این اولویت در رهنمودهای ارزیابی کیفیت تحقیق توضیح داده شده است.

پس این کیفیت را از کجا می گذارد؟ گوگل ادعا می کند که مهم است ، اما حتی متن اصلی نیز می تواند رتبه خوبی داشته باشد. و متن های استثنایی بنویسید؟ خوب ، این هیچ چیزی را تضمین نمی کند. یافتن مجوز رایگان برای رتبه بندی The Land of Top Google دشوار است.

به دلایل زیادی از جمله معیارهای نام تجاری و پیام رسانی موثر ، کیفیت باید در اولویت باشد. همچنین می تواند به اشتراک گذاری ، زمان سپری شده و بک لینک های کسب شده کمک کند ، که می تواند بر رتبه بندی تأثیر بگذارد.

اما کیفیت تنها راه حل نیست که در این پنج سناریوی مشترک نشان داده شده است:

مقاله ای با کیفیت بالا و بدون بالاترین رتبه بندی
صفحات متوسط ​​در 10 صفحه برتر است
کیفیت صفحه به خوبی رتبه بندی شده است
کیفیت وب سایت همراه با تصور غلط از نظر بازدید و موتور جستجو
محتوای بدون الهام با مارک با رتبه های بالا
بیایید کشف کنیم

1. کیفیت مواد بدون بالاترین رتبه بندی
در سال 2019 ، Allstate برنده جایزه بهترین بازاریابی محتوا برای وبلاگ کسب و کار شد. با داشتن یک وبلاگ کاملاً خوب و پر از محتوای مفید ، جای تعجب نیست که این شرکت این افتخار را کسب کرده است. متأسفانه ، با وجود ترافیکی که وبلاگ ارائه می دهد ، مطالب گاهی اوقات برای چندین عبارت کلیدی مانند این پست رتبه خوبی ندارند: نکاتی برای نگهداری پمپ آکواریوم.

این مقاله Allstate می تواند با برخی بررسی های SEO در مورد مواردی مانند عنوان صفحه و سرصفحه مطالب ، رتبه های بالاتری کسب کند. مطمئناً ، در رتبه 1 در بررسی آکواریوم پمپ قرار دارد ، اما این عبارت فقط به طور متوسط ​​110 جستجو ماهانه دارد. در مورد "نگهداری پمپ فاضلاب" چطور؟ این مقاله فقط برای این عبارت در رتبه 11 قرار دارد که به طور متوسط ​​1300 بار در ماه جستجو می شود - تقریبا 12 برابر بیشتر از "بررسی پمپ مخزن".

من می خواهم عنوان "نکاتی درباره نگهداری پمپ آکواریوم" را به "نکاتی درباره نگهداری پمپ آکواریوم" تغییر دهم. عنوان صفحه را می توان از "نکات نگهداری پمپ آکواریوم | وبلاگ Allstate" به سادگی برای "نکات نگهداری پمپ آکواریوم" به روز کرد. من عنوان این صفحه را نیز آزمایش می کنم: "نکات مربوط به نگهداری و بازرسی برای پمپ مخزن".

بله ، این بررسی ها می توانند در جستجوی کمی برای "بررسی پمپ مخزن" بر این رتبه شماره 1 تأثیر بگذارند ، اما روش های مختلف ممکن است منجر به رتبه بندی کلی و بازدید بیشتر سایت شود. چرا به اولین نسخه از مطالب بسنده می کنیم؟ نتایج را ویرایش و آزمایش کنید.
اگرچه خوب نوشته شده است ، اما کلمه "هتل" موجود نیست. برای چیدمان خوب ، استفاده از کلمات کلیدی در متن تصویری مفید است. Google می تواند اصل آنچه را که شما منتقل می کنید کشف کند حتی اگر همیشه با یک عبارت کامل به عنوان کلمه کلیدی کار نکنید. سایر گروههای محتوایی را می توان برای کمک به رتبه بندی عبارات کلیدی بیشتر ، به ویژه گروههایی که به "منطقه گازسوز" ، "هتل" و "هتلها" کمک می کنند ، گسترش و بهبود بخشید.

حیف است که "San Diego" را در عنوان صفحه تکرار کنید: "Boutique Hotel near Gaslamp Quarter San Diego | Andaz San Diego". کلمات تکراری عنوان صفحه را سبک می کنند ، بار می آورند و از آن می کاهند.

مانند هر وب سایت ، آزمایشات بیشتر می تواند انجام شود. "بوتیک" ممکن است به ترتیب کمک نکند. عنوان یک صفحه جدید می تواند این باشد: "هتل های نزدیک محله گاسلامپ: آنداز سن دیگو".

  • ۹۹/۰۶/۲۷
  • لورنزو دیباالا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی